Dag 8 - Golf & Word championship

Denna veckan var det vår grupps tur att börja med lektion på morgonen och det tycker jag är mycket bättre. Sen efter skolan åkte vi som hade Explorer pass och spelade Mini golf. Det var roligt fast det inte gick så bra för mig... Kom namnligan sist och Emma vann så grattis till henne ;) Tog bara bilder med systemkameran så de bilderna kommer upp när jag kommer hem. 
Sen åkte vi hem och åt kyckling och klyftpotatis. Efter maten somnade jag hehe. På kvällen gick vi till bussen som aldrig kom så vi ringde vår underbar värdfamilj så de körde oss till stranden där kvällens aktivitet var. 
Det var Word championship då vi spelade fotboll och brännboll :) Imon är det äntligen Student Party igen! :D






Clara

Åhhh ni ser ut at ha det riktigt roligt! Själv åker jag på språkresa i juli, fast till brighton :) Kolla in min blogg där jag tänker blogga om min resa: claraslifee.devote.se

Svar: Det är underbart här! Du kommer säkert få det lika bra :)
Nellie Larsson



URL: http://claraslifee.devote.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?