Dag 17 - Laserquest, Ballon och Party

Denna dagen har nog varit den bästa av de alla! 
På morgonen spelade vi Laserqust! Man sprang runt i ett stort mörkt rum och sen skulle man skjutsa varandra med en laserstråle. Jag hade så himla roligt fast det inte gick så bra för mig... Sen bestämmde jag, Hanny och Annie oss för att åka upp med luftballongen! Det kostade cirka 100 kr och det var lätt värt det! Ett minne från resan, det var så himla häftig att se ut över Bournemouth :) 
Sen gick vi och shoppade lite, jag köpte lite presenter och sen en parfym till mig själv. Sedan gick vi till skolan och gjorde testet som visar om vi har lärt oss något under resa. Jag blev ganska förvånad när jag fick testet för uppgifterna som var med hade vi gjort lektionen innan :) Jag trodde det skulle vara mycket svårare än vad det var. 
Sen åkte vi hem och åt lasagne, det var väldigt gott ;) Sen på kvällen var det Student Party!!! Det var det bästa Partyt av de alla! I början var musiken kass medan efter ett tag kunde man sjunga med i varenda låt! Vi blev väldigt förvånade och glada när dansa pausa spelades, en svensk låt!!! :) 
Idag var det den näst sista dagen  här i Bournemouth, så himla sorgligt... 
Men imon är det sportdag på morgonen och sen avskedsmiddag på kvällen:)

















Anonym

finns det många 17åringar?

Svar: I min grupp tror jag det finns tre stycken :)
Nellie Larsson



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?