Dag 18 - Sports day & farwell dinner

Idag var det den sista dagen här i Bournemouth... Tiden har gått så himla snabbt och jag trivs så himla bra här! Men vi har några dagar kvar tillsammans i London :) 
Men iallafall började dagen men sorts day nere vid standen. Vi solade vollyboll, sprang evighets stafetten mm. Det gick ganska bra för mitt lag :) Det var väldigt varmt så det var väldigt svårt att springa i sanden ;) 
Sen gick jag, Hanny, Amanda och Annie och shoppade lite. Det var sista gången vi gick på stan här i Bournemouth...
Sen gick vi till skolan då vi fick gå runt och intervjua lite folk och sen fick vi våra diplom. Provet gick faktiskt väldigt bra :) Sedan åkte vi hem då jag packade lite sen gjorde vi oss klara för middagen. 
Vi åt på en Italinsk resturang, jag åt en kycklingsallad som var helt okej ;) kvällen var mysig men det känns sorliigt att det inte är så mycket tid kvar :( 

Sen när vi kom hem, mötte barnen oss med teckningar som de hade gjort till oss, så himla gulliga! Det var lite jobbigt att säga hejdå till barnen, kommer sakna denna familjen så himla mycket! 


















NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?